1. Používať technológie, ktoré sú v blízkosti, ale nie sú najlepšie
Majitelia podnikov v Nemecku, Francúzsku a Holandsku majú tendenciu hrať bezpečne s miestnymi dodávateľmi technológií, pričom ignorujú sofistikovanosť a jednoduchosť používania platforiem založených v USA / Spojenom kráľovstve.
Mnohé podniky v Európe používajú neohrabané, zastarané verzie softvéru prezentované v ich miestnych jazykoch. Stojí za to pozrieť sa na niektoré technológie, ktoré sa celosvetovo rozšírili:

web

  • WordPress (najpoužívanejší integrovaný CMS pre webové stránky)
  • Buffer a Hootsuite (plánovanie a správa sociálnych médií)
  • MixPanel (používateľská analýza)
  • Shopify (elektronický obchod)

2. Nerobiť nič s webovou stránkou – roky
Mohli by ste to nazvať zvykom? Zvyk z nedbanlivosti! Webové prehliadače sa neustále menia. Sociálne siete sa vyvíjajú a menia svoje rozhrania. Nezabúdajme ani na ďalšie neustále sa meniace faktory – očakávania, návyky prehliadania a sofistikovanosť vašich používateľov.
Stále viac ľudí očakáva moderné rozhrania a prístup k informáciám jedným kliknutím. Najčastejšie príklady tejto nedbanlivosti sú:

  • Webové stránky, ktoré nie sú mobilne prispôsobené
  • Blogy, ktoré neboli aktualizované v mesiacoch alebo rokoch
  • Rozhrania API, ktoré sú zastarané, napríklad vložené videozáznamy vo formáte Flash – používanie programu Flash výrazne pokleslo. Mapy Google tiež nedávno zmenili spôsob, akým sa mapy zobrazujú na webových stránkach, a tí, ktorí si to nevšimli, budú mať chybu na mape svojej kontaktnej stránky
  • Staromódny dizajn
  • Žiadne SSL certifikáty – to je zrejmé v prehliadači Google Chrome, kde sa zobrazuje správa „nie je zabezpečená“
  • Mätúca typografia: príliš ďaleko / príliš blízko, príliš veľa fontov, ktoré nie sú zoradené

marketing
3. Menej je viac
Ďalším zvykom je, že majitelia podnikov napĺňajú svoje webové stránky zbytočnými informáciami a komplikovaným jazykovým žargónom.
Na svojich webových stránkach uchovávajte množstvo textu na väčšine informačných stránok pod dvoma odsekmi a používajte obrázky, polia, titulky, titulky a odrážky. Použite svoj blog pre dlhodobý písomný obsah, s titulkami, ktoré sú navrhnuté tak, aby zachytili oko vašich používateľov.
Málo a často: Vytvárajte dobre navrhnutý a výstižne písaný obsah vo forme obrázkov, článkov pre hostí, videí, fotografií, infografík a e-kníh a zdieľajte ich konzistentne (s rôznymi možnosťami, aby ste svoje publikum neobťažovali).